סובב ארץ ים המלח 2021

יום שישי, 3 דצמבר , 2021
תאריך תחילת אירוע > יום שישי, 3 דצמבר , 2021
רמת קושי > בינוני

מועצה אזורית תמר וחברת פורום הפקות גאים להציג אירוע רכיבה חדש וייחודי – מסע רכיבה עממי סביב אגן ים המלח הדרומי והקניונים המפותלים של נחלי סדום ופרצים. זהו אירוע רכיבה הפונה לכל הרמות החל ממשפחות עם ילדים על נגררים, דרך רוכבי סוף שבוע, ועד רוכבים מנוסים שייהנו ממסלול משולב של 60 ק"מ בשטח ועל סוללות הכורכר.

לראשונה ירכבו המשתתפים על סוללות הכורכר שחוצות את ים המלח, אל תוך הים על סוללת הגבול של מפעלי ים המלח המקיפה את חלקו הדרומי של ים המלח. רק פעם בשנה מתקבלים האישורים הביטחוניים לרכב על הסוללה ובפני הרוכבים מתגלים נופים עוצרי נשימה שנשמרו עד כה רק לעובדי מפעלי ים המלח או אנשי כוחות הביטחון.

הסוללה משמשת כאזור הגבול בין שטחי ים המלח הישראלי לים המלח הירדני ועוברת כחיץ ללא גדר בין המדינות המקיימת שגרת יום משותפת ושלווה בין שני הצדדים. המסלול ברובו על שטח כורכר מהודק ושטוח. לצד הרכיבה על הסוללה, רוכבי המקצה הארוך ייהנו מרכיבת שטח במסלולי "סובב סדום" ומישור עמיעז.

כל מסלולי הרכיבה יוצאים ומסיימים במתחם האירוע הממוקם בצמוד לחוף הסולריום על הטיילת החדשה של עין בוקק. בסיום הרכיבה ייהנו המשתתפים מאקספו עם מיטב המותגים, פעילות לכל המשפחה ופינות זולה עם בירה קרה ושייקים. הפקת האירוע תעמיד שירות השכרת אופניים + קסדה ונגרר לטובת רוכבים ללא ציוד מתאים.

המסע יתקיים ביום שישי 3.12.21 נר חמישי של חופשת חנוכה, הזדמנות מצוינת לרדת לים המלח עם כל המשפחה, וליהנות מחווית ספורט טבע ייחודית ופעילויות חווייתית לכל הגילאים.

המקצים לרכיבה:
12 ק"מ
20 ק"מ
40 ק"מ
60 ק"מ

הפרסומים בלוח האירועים ניתנים לשינוי, מומלץ לוודא קיום האירוע ושעתו המדוייקת בטלפונים המפורסמים ובאתר האירוע הרשמי, במידה וקיים. אין חברת שוונג אחראית לתוכן האירוע ולפעילות המתקיימת בו, פרסום האירוע באחריות המפרסם בלבד.