מרוץ Winner לוד 2024

יום שישי, 13 דצמבר , 2024
תאריך תחילת אירוע > יום שישי, 13 דצמבר , 2024
מרחקים > 2KM, 5KM, 10KM
רמת קושי > קל

לוד רצה קדימה!

העיר לוד ממשיכה להתפתח ולרוץ קדימה וכמו כל הערים החשובות בעולם ולא מעט ערים ומועצות בארץ, תזניק ב-13.12.2024 את מרוץ לוד ה-8, בהפנינג ספורט, בריאות וכושר, הכולל מרוץ תחרותי מותאם לכל הגילאים, בהשתתפות אלפים מתושבי העיר והסביבה. האירוע הספורטיבי הכי גדול, המוני, ססגוני, צבעוני ומלהיב המתקיים בעיר לוד המשקף את אופייה של העיר.

 

דבר ראש העיר

"אירוע שהוא כולו חגיגה ספורטיבית, ססגונית ומלאת אנרגיה וגאוות יחידה. מרוץ לוד אשר הפך למסורת, יעבור בנקודות ציון היסטוריות ייחודיות אשר יחברו בין תרבויות, דתות ותקופות היסטוריות, בעיר היחידה במזרח התיכון בה יש שלום אמיתי. המסלול תוכנן כך שהוא עובר הן בעיר העתיקה  והן בשכונת החדשות. כך יוכלו הרצים לחוות את ההיסטוריה ארוכת השנים של לוד וגם להתרשם מהשכונות החדשות, שמשקפות את פניה החדשות של העיר – עיר שחושבת, מכוונת ורצה קדימה. אנחנו רוצים להנחיל לתושבי החיים את החשיבות שבשמירה על אורח חיים בריא והזדמנות לשלב כושר גופני עם פעילות לכל המשפחה".

ראש העיר עו"ד יאיר רביבו

הפרסומים בלוח האירועים ניתנים לשינוי, מומלץ לוודא קיום האירוע ושעתו המדוייקת בטלפונים המפורסמים ובאתר האירוע הרשמי, במידה וקיים. אין חברת שוונג אחראית לתוכן האירוע ולפעילות המתקיימת בו, פרסום האירוע באחריות המפרסם בלבד.